Blogia
QUILMESAIRLINES

Vydavateľ Two4Tea Full Hack Mod Posledná verzia Fight List 2 - Categories Game [On Playstation]

Fight List 2 - Categories Game hack tool subtitle New categories game!

 

 

 

53 megabyte

Žánre = Drobnosti

1310 hlasujúcich

hodnotenie = 3,7 / 5 Hviezdičky

Tak som si to stiahol na vďakyvzdania, hral to dosť často; Úprimne ako hra. Ale .. dnes som sa snažil pripojiť svoj Facebook k tomu, že? Potom, čo strávil 5-10 minút tým, že to nebude fungovať, hra sa rozžiarila a vyhodila ma. Tak som otvoril aplikáciu znova, a to ma koplo znova! Snažil som sa otvoriť aplikáciu ako 20-krát, jednoducho by to nefungovalo. Išiel som do App Store písať túto recenziu, ale potom videl, že tam bola veľmi nedávna aktualizácia ste pridali, tak som aktualizoval, vypnúť telefón vypnutý, zapnutý, app havaroval znova! Takže som sa vrátil na App Store a zrejme aktualizácia ani nefungovala, takže som sa vrátiť a aktualizovať, a to funguje. Vraciam sa späť do aplikácie a nehrám žiadny problém, ale potom, keď skončím svoju časť, hovorí sa, že „zlyhala synchronizácia“ bez ohľadu na to, čo to znamená. Niekoľkokrát som sa snažil stlačiť toto tlačidlo „synchronizovať“ a nefungovalo by to; tak som zavrel aplikáciu a potom ju znovu otvoril, a ja som hral nové kolo a to isté sa stalo znova, a teraz som tu

Poznámky k verzii = ● Opravy chýb

Zariadenie = Apple iPod

 

 

0 comentarios